Arkadaşlar çok ilgilenemiyorum kusura bakmayın. Yazmak istediğim kartlar var ama bir türlü geçemiyorum başına.

27 Temmuz 2011 Çarşamba

Endonezya'da Tsunami













Endonezya’da 2010 yılında 7.7 depreme bağlı olarak dev bir tsunami oluştu. Şehir sular altında kaldı, yüzlerce insan hayatını kaybetti. Bu doğa olayının illuminatiyle ne alakası var diyebilirsiniz. Ama sizi öncelikle HAARP'la tanıştırmak istiyorum. HAARP, Tesla'nın temelleriyle yapılmış doğa olaylarını kontrol mekanizmasıdır. Gayet insani amaç taşıyan ve doğadaki değişimleri ölçen bir araç gibi gösterilmektedir. Günlük ölçümlerini buraya tıklayarak görebilirsiniz. Dilediğiniz bir günü yazın ve dalgalanmalara bakın. Bir de deprem günlerini yazın. Asıl çarpıcı olaya geliyorum. 17 Ağustos 1999 Marmara depreminin yaşandığı güne bir gidin. Yoksa o günün kayıtları mı silinmiş? Site hatasıdır heralde.. HAARP'la ilgili daha fazla bilgi için buraya bakabilirsiniz. Blogun sahibinin lisanı biraz küfürlü olsa da çok önemli bilgileri paylaşıyor, ben küfürden hoşlanmam derseniz de internette bulabilirsiniz her şeyi.

Karta gelelim. İlk cümlenin anlamı: Felaket! Bu kart bir kıyı bölgesini hemen yok etmek için kullanılır.

3 yorum:

  1. SAÇMA GELEBİLİR AMA SANKİ KARTTAKI KIYI KENTINDE DE MINAREYE BENZER BİR YAPI VAR. ENDONEZYANIN MUSLUMAN BIR ULKE OLDUGUNU DUSUNURSEK DAHADA UYUYOR

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,Etenem bana hiçte saçma gelmedi,o saçma,bu saçma diyince zaten hiçbir şey e inanmamak gerekli.

    YanıtlaSil