Arkadaşlar çok ilgilenemiyorum kusura bakmayın. Yazmak istediğim kartlar var ama bir türlü geçemiyorum başına.

26 Temmuz 2011 Salı

Oyun Hakkında

Selam herkese.


Bu blogu açmamdaki sebep illuminatinin en büyük kanıtı olan bu oyunun(!) 394 tane kartı olmasına rağmen internette 10 tanesinin anca incelenip paylaşılmış olmasıdır.Elimden geldiğince ve sizlerin yardımınızla bu kartların ne anlama geldiğini, neyi işaret ettiğini göstermeye çalışacam.



Bu oyun 1994'te Steve Jackson Games şirketi tarafından New World Order adıyla çıkarılmıştır. Oyun monopoly tarzı kartlarla oynanıyor ve rakip oyuncuları yenerek dünyayı yönetmeyi temel alıyor. Dünyada olup biten olaylara ilgisiz birisi için çok ekzantirik bir oyun olmalı. Çok farklı ve dünyada olmasına imkan verilmiycek kartlar var çünkü içinde. Bir yerde Steve Jackson'ın 33.dereceden mason olduğunu okumuştum. Tabi ki kulaktan dolma bilgilerle hareket edemeyiz. Fakat isterseniz şirketin orjinal sitesine bir göz atalım. www.sjgames.com İlluminatiyle ilgili en ufak bilgisi olan birisi bile ordaki piramidin ne anlama geldiğini bilir. Diğer konularda da gösterceğim gibi 94te çıkan bu kartlarda şimdiye kadar olmuş ve dünyayı sarsan bir çok olay resmedilmiş. Peki bu denli gizli bir örgüt neden yapacakları şeyleri apaçık bi şekilde ortaya koydu? Biraz araştırırsanız bir çok teori var ortada. Ama ben çoğu yerde çelişkide kalıyorum. O yüzden burda adamların amacı şudur diyemem.

Elimden geldiğince kartları yorumlamaya çalışcam. Eğer sizin de çözmüş olduğunuz kartlar veya benim yorumlarımda hatalı bulduğunuz noktalar varsa kartdesifre@hotmail.com 'a e-posta atabilirsiniz.

3 yorum:

  1. mail attım ama gitmiyor. bir şey soriim, bu kartlar arasında -bizden olmayan birini secicez, tum olaylar o kişi etrafında donecek- tarzı bir kart var mı? bu bir kurban da olabilir, seçilmiş kişi de. hatırlıyor musunuz böyle bir kart? varsa e.tas@hotmail.com a mail atar mısınız, ya da http://witheyeswideopen08.blogspot.com/ buraya

    önemli benim için

    YanıtlaSil
  2. bloğunuzu çok beğendik, dünya efendisi tatlısı bir insanmışsınız, devam etmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. İnternette 400 küsürlük kartı mevcut. >Bunula beraber yeni ürünlerinide takip edin derim :)

    YanıtlaSil