Arkadaşlar çok ilgilenemiyorum kusura bakmayın. Yazmak istediğim kartlar var ama bir türlü geçemiyorum başına.

10 Ağustos 2011 Çarşamba

MTV ve Medya Kontrolü

Konuya başlamadan önce bir tavsiyem olcak. Ben genelde olayı delik deşik etmek yerine özet geçiyorum ve kısa cümlelerle anlatıyorum. İlluminatinin daha ayrıntılı incelemesini istiyorsanız Sikkofield'i okumalısınız. Ben sadece kartları inceliyorum. Bu yazacağım konu da çok geniş kapsamlı olduğu için sizi yine o siteden bazı konulara yönlendircem. MTV Yıldızları, Basın ve Medya Dayatması , Michael Jackson ve MTV yıldızları , Lady Gaga ve Zihin Kontrolü - Volume I  , Lady Gaga ve Zihin Kontrolü - Volume II : Bunları okumanızda yarar var.

Öncelikle bilmenizi istiyorum ki izlediğiniz klipler, filmler, diziler, belgeseller ve çizgi filmler illuminati tarafından kontrol edilmektedir. Aynı şekilde kitaplar gazeteler falan da. Hani V For Vendetta filminde televizyonun, insanlara olayları nasıl aktardığı gösteriliyordu bize. Fotomaç'ın Ronaldo Fener'e gelirim dedi diye bir haberi vardı. Bunu görüp de o gazetenin nasıl yalan haber yarattığını anlamış olabilirsiniz. Ama yine de her gün o gazeteyi okuyorsunuz. Çünkü hoşunuza gidiyor ister istemez. Bu adamlar da bunu yapıyor. Gidip sırf size özel mesaj vermek için film yapmıyorlar. Dünyanın en güzel filmini yapıp içine istediklerini yerleştiriyorlar. Size yeşilçamdan bir örnek vercem. Aslında medya kontrolü hakkında her şeyi açık açık söylemiş adamlar. Buradan girin. Sonuna kadar izleyin ve cümleleri anlayarak devam edin. Yukarda verdiğim linklerdeki yazıları okuduğunuzu umuyorum.

Şimdi kartlara dönelim. İlluminatinin en büyük silahı olan medyayla ilgili bir kart olmaması imkansızdı zaten. Hatta bir değil bir sürü var.





İşte en büyük silah: Televizyon. Resimde TV'nin insanları nasıl hipnotize ettiğini görüyor musunuz? Dediğim gibi izlediğiniz hiç bir şey masum ve sanat adına değil. Papatyam dizisi hariç tabi. Kartın isminin okunuşuna dikkat edin. Empty Vee = MTV . Sizce de aynı değil mi? Hatta şöyle sorayım : Sizce de bu kart MTV'yi simgelemiyor mu?


Bir de Rihanna'nın Rude Boy klibinden bir görüntüyü getirelim ekranlara:


Yok canım ne alakası var karttaki resimle..

MTV'nin açılımının ne olduğunu biliyor musunuz? İnternetten bakarsanız Music Television olarak çıkar karşınıza. Bir de kendi binasından bakalım neymiş.
















MTV = Masonic Temple Vision

Her şey önceden planlı. Yıldız yapmak istediklerini hiç zorlanmadan en tepeye çıkarıyorlar. Lady Gaga gibi rezalet bir şarkıcının şu an milyonlarca hayranı var. Sizce sesi güzel olduğu için mi orda? Bir Sezen Aksu nereye Lady Gaga nereye.. Kitleleri kontrol etmek için kullanıyorlar bu insanları. Ya Justin Bieber nedir? Sıradan birisi youtube'a koyduğu vidyolarla nasıl müzik dünyasının tepesine kadar yükselebilir. Bu çocuk küçük kızları ne derece etkiliyo biliyo musunz? Her dakika onunla ilgili hayal kuruyolar ya bu kadar büyük etkileri var.

Sonuç olarak bu adamlar televizyon sayesinde yıllardır istedikleri gibi bireyler yaratıyorlar. Yeşilçam vidyosunda da izlediğiniz gibi her şeyi ayarlıyorlar istedikleri gibi bir toplum için. Düşünemeyen bireyler istiyorlar. Şu karta bir bakın.


İşte tam olarak istedikleri ve büyük ölçüde başardıkları şey. Artık her evde akşamları televizyon açık. Misafir geldiğinde bile bir gözle televizyon takip ediliyor. Bir şeylerin farkına varmalıyız. TV başında geçirdiğimiz vakitlerin farkında olmamız lazım. En azından bütün dizileri takip etmek zorunda değilsiniz.
Her neyse, bir kaç kart daha göstericem.

Televizyonu nasıl kontrol ettiklerini ve kanalların tamamen onların elinde olduğunu gösteren bir kart.


3 yorum:

  1. saol valla.hollywoodun bu işte olduğunu bilmiyordum sadece basının olduğunu sanıyordum.

    YanıtlaSil
  2. Dostum, bu yeşilçamla ilgili verdiğin linke girdim ve şöyle bir mesajla karşılaştım;

    ''Bu video telif hakkı nedeniyle mü-yap tarafından engellenmiştir. AT''

    Acaba bu video bildiğin başka bir linkte mevcut mu?

    Telif hakkı muhabbeti çok acayibime gitti,o kadar telifli müzik film internette her yerde,onları engellemiyorlar ama bu video telif? bahanesi ile engelleniyor.Acaba içeriğinde ne vardı?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende açılıyor vidyo. Birkaç yerde daha denedim yine açıldı.
    İçeriği son derece basit. Bir şirket sahibi müzik sektörüne yön verebilmek için roldeki adamı (Orhan Gencebay) ikna etmeye çalışıyor. Dünyaya nasıl yön verdiklerini anlatıyor sırayla. Bildiğin şeyler yani.

    YanıtlaSil